Webinaari perjantaina 27.3 12-14

Webinaari: Miten yritys selviytyy koronaviruksen tuomista haasteista?

Autokoululiitto järjestää kaikille jäsenilleen avoimen webinaarin. Aiheena on yrittäjien käytössä olevat keinot koronaviruksen aiheuttamista ongelmista selviytymiseksi. Erityisesti käsitellään valtion toimia koronaviruksen haittojen ehkäisyssä yrityksen taloudelle. Webinaarissa käsitellään myös henkilökuntaan ja lomauttamiseen liittyviä asioita.
Webinaarin kouluttajana toimii liikejuridiikan asiantuntija Teresa Laine-Puhakainen KPMG:stä. Webinaari järjestetään perjantaina 27.3.2020 kello 12-14. Kaikilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä luennoitsijalle chatin välityksellä.
Voitte ilmoittautua webinaariin alla olevalla lomakkeella. Ilmoittautumisen jälkeen saatte sähköpostissa linkin webinaariin.
Aikataulu on tiukka, mutta koen tärkeäksi järjestää webinaari mahdollisimman nopeasti, vallitsevasta haastavasta tilanteesta johtuen.

Yhteistyöterveisin,
Jukka

Ilmoittaudu mukaan!

Alla olevalla lomakkeella voit ilmoittaa koulutukseen. Koulutus on maksuton.