Uutishuone

Ilman määritystä

Valtaosa autokouluista palvelee normaalisti

Autokoulut pystyvät palvelemaan asiakkaitaan normaalisti haastavasta koronatilanteesta huolimatta. Myös teoria- ja ajotutkintoja pääsee suorittamaan normaaliin tapaan. Suurin osa autokouluissa annettavasta opetuksesta tapahtuu autossa, yksilöopetuksena. Luokissa perinteisesti annettua teoriaopetusta

LES apuraha ilmoitus

LIIKENNETURVALLISUUDEN EDISTÄMISSÄÄTIÖ Ilmoittaa haettavaksi apurahoja ja avustuksia sääntöjen mukaisesti. Liikenneturvallisuuden Edistämissäätiö LES kehittää liikenneturvallisuustyötä tekevien ammattitaitoa sekä avustaa ja myöntää apurahoja ja avustuksia vastaavaa toimintaa harjoittaville yhteisöille. Säätiö

Tieliikennelaki 2020

Suomen Autokoululiitto järjestää uuden tieliikennelain koulutuksia, joihin voit ilmoittautua alla olevalla lomakkeella. Pe 13.3 Hotel Oscar, kauppatori 4 Varkaus 8.30 Aamukahvi 9.00 Koulutuspäivän avaus – Autokoululiiton puheenjohtaja Jukka Kiviniemi

Hannu Niemi

Uusi Suomalainen Drive -ajosimulaattori!

SUOMALAISEEN AJO-OPETUKSEEN Liukkaankelin harjoituksen kehittyneempi versio on jo käytössä asiakkaillamme. Muiden harjoitusten jatkokehitys on myös käynnissä. Tiedotamme asiakkaitamme, kun kehitystyö etenee.

Hannu Niemi

Ajamaan oppii ajamalla

Ajamaan oppii ajamalla – Pohjola Vakuutus, Suomen Autokoululiitto ja ajoratakumppanit yhdessä vastuullisen liikkumisen ja paremman liikenneturvallisuuden puolesta 18-vuotiaan henkilöauton kuljettajan liikennevahingon riski on yli nelinkertainen verrattuna yli 25-vuotiaisiin.

Vieritä ylös