Uutishuone

Jukka Kiviniemi

Liikenneturvallisuus vaarantunut merkittävästi

Viime päivinä on uutisoitu laajasti törkeiden liikenneturvallisuuden vaarantamisten lisääntymisestä peräti 60 prosentilla. Suomen Autokoululiitto ry:n puheenjohtaja Jukka Kiviniemi toteaa: ”Tämä oli odotettavissa jo vuoden 2018 lakiuudistusta valmisteltaessa. Useat

Valtaosa autokouluista palvelee normaalisti

Autokoulut pystyvät palvelemaan asiakkaitaan normaalisti haastavasta koronatilanteesta huolimatta. Myös teoria- ja ajotutkintoja pääsee suorittamaan normaaliin tapaan. Suurin osa autokouluissa annettavasta opetuksesta tapahtuu autossa, yksilöopetuksena. Luokissa perinteisesti annettua teoriaopetusta

LES apuraha ilmoitus

LIIKENNETURVALLISUUDEN EDISTÄMISSÄÄTIÖ Ilmoittaa haettavaksi apurahoja ja avustuksia sääntöjen mukaisesti. Liikenneturvallisuuden Edistämissäätiö LES kehittää liikenneturvallisuustyötä tekevien ammattitaitoa sekä avustaa ja myöntää apurahoja ja avustuksia vastaavaa toimintaa harjoittaville yhteisöille. Säätiö

Tieliikennelaki 2020

Suomen Autokoululiitto järjestää uuden tieliikennelain koulutuksia, joihin voit ilmoittautua alla olevalla lomakkeella. Pe 13.3 Hotel Oscar, kauppatori 4 Varkaus 8.30 Aamukahvi 9.00 Koulutuspäivän avaus – Autokoululiiton puheenjohtaja Jukka Kiviniemi

Hannu Niemi

Uusi Suomalainen Drive -ajosimulaattori!

SUOMALAISEEN AJO-OPETUKSEEN Liukkaankelin harjoituksen kehittyneempi versio on jo käytössä asiakkaillamme. Muiden harjoitusten jatkokehitys on myös käynnissä. Tiedotamme asiakkaitamme, kun kehitystyö etenee.

Vieritä ylös