ti 7. helmikuuta 2017 10.30.00

SPR:n LEK-kouluttajakoulutus 21.-22.3. Jyvässeudun Ajoharjoitteluradalla

Ilmoittaudu SPR:n LEK-kouluttajakoulutukseen 21.-22.3.2017

Auttaminen liikenneonnettomuudessa -kouluttajakoulutus on Suomen Punaisen Ristin suunnittelemaa ja toteuttamaa, liikenneopettajille tarkoitettua lisäkoulutusta.

Kouluttajakoulutus antaa oikeudet ja valmiudet kouluttaa kahden oppitunnin mittaista "Auttaminen liikenneonnettomuudessa" -osiota SPR:n tuottaman oppimateriaalin avulla osana autokoulun ajokorttikoulutusta. SPR:n tavoitteena on lisätä ajokorttikoulutusta suorittavan henkilön valmiuksia ja taitoja aloittaa auttaminen ja ensiavun antaminen sekä lisäavun hälyttäminen liikenneonnettomuudessa.

Kouluttajakoulutukseen voi osallistua liikenneopettaja, jolla on voimassaoleva (korkeintaan 3 kk aiemmin suoritettu), vähintään 8 t hätäensiapukoulutustodistus.

Tulevat koulutukset

Jyvässeudun Ajoharjoitteluradalla järjestetään koulutus 21.-22.3.2017. Hätäensiapukoulutus (8 t, 70 € + ALV) suoritetaan tiistaina 21.3. (HUOM! Voit osallistua myös pelkästään hätäensiapukoulutukseen 21.3) ja Auttaminen liikenneonnettomuudessa -kouluttajaosuus (6 t, 400 €) keskiviikkona 22.3. Jälkimmäiseen koulutukseen kuuluu myös verkko-osuus (16 t), joka tulee olla suoritettuna ennen lähikoulutuspäiviä (tarkemmat ohjeet tulevat kutsukirjeessä). Koulutuksen kokonaishinta on 470 € / hlö. Mikäli 8 t hätäensiapuosuus järjestetään ammattikuljettajan ammattipätevyyttä ylläpitävänä koulutuksena, hintaan lisätään 17 € viranomaismaksu. Kurssi vaatii toteutuakseen vähintään 10 osallistujaa. Kurssipäivien ruokailu on omakustanteinen. Lisätietoja koulutuksesta rami.lamminen(at)autokoululiitto.fi tai puh. 040-7740 115.

Ilmoittautumaan pääset tästä.

Koulutus Jyvässeudun Ajoharjoitteluradalla: