to 14. syyskuuta 2017 14.00.00

Kaikille avoimet Autokoulupäivät - Vielä ehdit mukaan!

Valtakunnalliset Autokoulupäivät Himoksella 28.-29.9.2018

Autokoulupäiviä vietetään 28.-29.9 Himoksella jo neljättä kertaa! Merkitse ajankohta kalenteriisi. Perinteiset autokoulupäivät on tarkoitettu kaikille autokoulualan parissa työskenteleville liikenneopettajille, tutkinnon vastaanottajille, liikenneopettajaopiskelijoille ja ajoharjoitteluradalla toimiville. Tarjolla on tuhtia asiaa, rentoa yhdessäoloa ja hauskanpitoa.

11.00             Lounas, Tupa-ravintolan noutopöytä

12.00             Tervetuloa! - Suomen Autokoululiitto ry, puheenjohtaja Jarmo Jokilampi

12.15             Asiakas keskiössä ja myynti veressä – myyntivalmentaja Olli Keskinen

13.45             Munkkikahvit tarjoaa Teboil.

14.15             Uudistunut ajokorttilainsäädäntö, parhaat toimintamallit.

16.00             Majoittuminen ja vapaata ohjelmaa.

17.00             Savusauna.

19.00             OKTOBERFEST, Oktoberteltta

18.30  Juhlateltan ovet auki

19.00   Ruokailu alkaa, 21.00 saakka

19.30   Femu Brass Band

20.15   DJ (taustamusiikkia)

21.30   Femu Brass Band

22.15   DJ (taustamusiikkia)

23.00   Steve'n Seagulls

Tapahtumateltta suljetaan klo 01.00

Olli Keskinen on tullut suurelle yleisölle tutuksi Kummeli-ryhmän perustajana. Keskinen on toiminut vuodesta 2013 yrittäjänä pilvipalveluja tuottavassa Bow Company Oy:ssä.

Olli on persoonallinen, hauska ja suorapuheinen. Hänen suurimpana vahvuutena on älyllisten oivallusten, selkeän viestin ja huumorin yhdistäminen. Ollilla on laaja yhteiskunnallinen suhdeverkosto sekä vahvat näytöt myynnistä, markkinoinnista ja brändin luomisesta. Olli on valmentanut yli 10 000 esimiestä ja työntekijää lähes 800:ssa valmennustilaisuudessa.

- Myyjä on kuin artisti viihdebisneksessä - kun löydät oman juttusi ja osaat tuoda sen esille, menestyt, Olli muistuttaa. Hän haluaa auttaa kuulijaa yhdistämään työn ilon ja tuottavuuden - ne ovat avain menestykseen.

Ilmoittautuminen

Kokouspaketti 158 € +alv. Sisältää lounaan, päiväkahvin, ohjelman sekä sisäänpääsyn Oktoberfesteille ja ruokailun teltassa. Pelkkä päiväpaketti 100 € +alv.

Ilmoittaudu: raija.tuisku@autokoululiitto.fi, gsm 040 7470159 tai  extranetin kautta (tapahtumat). Ilmoittautumiset 26.8.2018 mennessä.