ke 11. tammikuuta 2017 12.19.00

Ilmoittaudu LEK-kouluttajakurssille 9.-10.2.2017 - Auttaminen liikenneonnettomuudessa (LEK) -kouluttajakoulutus

Auttaminen liikenneonnettomuudessa -kouluttajakoulutus on Suomen Punaisen Ristin suunnittelemaa ja toteuttamaa, liikenneopettajille tarkoitettua lisäkoulutusta.

Kouluttajakoulutus antaa oikeudet ja valmiudet kouluttaa kahden oppitunnin mittaista "Auttaminen liikenneonnettomuudessa" -osiota SPR:n tuottaman oppimateriaalin avulla osana autokoulun ajokorttikoulutusta. SPR:n tavoitteena on lisätä ajokorttikoulutusta suorittavan henkilön valmiuksia ja taitoja aloittaa auttaminen ja ensiavun antaminen sekä lisäavun hälyttäminen liikenneonnettomuudessa.

Kouluttajakoulutukseen voi osallistua liikenneopettaja, jolla on voimassaoleva (korkeintaan 3 kk aiemmin suoritettu), vähintään 8 t hätäensiapukoulutustodistus.

Tulevat koulutukset

Seuraava koulutus järjestetään Autokoululiitossa 9.-10.2.2017. Hätäensiapukoulutus (8 t, 70 € + ALV) suoritetaan torstaina 9.2. ja Auttaminen liikenneonnettomuudessa -kouluttajaosuus (6t, 400 €) perjantaina 10.2. Jälkimmäiseen koulutukseen kuuluu myös verkko-osuus (16 t), joka tulee olla suoritettuna ennen lähikoulutuspäiviä (tarkemmat ohjeet tulevat kutsukirjeessä). Koulutuksen kokonaishinta on 470 € / hlö. Mikäli 8 t hätäensiapuosuus järjestetään ammattikuljettajan ammattipätevyyttä ylläpitävänä koulutuksena, hintaan lisätään 17 € viranomaismaksu. Kurssi vaatii toteutuakseen vähintään 10 osallistujaa. Kurssipäivien ruokailu on omakustanteinen.

Lisätietoja koulutuksesta rami.lamminen(at)autokoululiitto.fi tai puh. 040-7740 115

Ilmoittautumaan pääset tästä!