Turvassa Tiellä - ilmoittaudu kouluttajakoulutukseen 28.5!

to 17. toukokuuta 2018 14.39.00

Tule #TurvassaTiellä -kouluttajaksi - ilmoittaudu mukaan maksuttomaan kouluttajakoulutukseen!

Seuraava maksuton koulutustilaisuus järjestetään maanantaina 28.5. Vantaalla (Sokos Hotel Vantaa, Hertaksentie 2). Tarjoamme koulutuspäivän aikana koulutuksen, materiaalit, lounaan, t-paidan ja hupparin.

Ilmoittaudu mukaan https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f1f/2/16/27a1.png️ https://goo.gl/fEtwhc
Lisätietoja
https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f1f/2/16/27a1.png️ https://www.turvassatiella.fi/#kouluttajille

OHJELMA

Maksuttomat koulutukset ja välineistö

Kouluttaudu Turvassa Tiellä -kouluttajaksi maksuttomissa kouluttajakoulutuksissa! Yläkouluissa ja 2. asteen oppilaitoksissa vierailevat liikennekasvattajat kouluttaa Suomen Autokoululiitto. Koulutuksiin ovat tervetulleita kaikki AKK:n ja Autokoululiiton jäsenet/jäsenseuralaiset.

Tuleville liikennekasvattajille tarjotaan koulutuksen ohella materiaalit ja välineistö Turvassa Tiellä -tunnin pitämiseen sekä kattava taustatietopaketti. Kouluttajat saavat hanketunnuksella varustetun paidan, todistuksen sekä virallisen koulutusluvan, joka on voimassa 2 vuotta koulutuksesta. Kouluttajat pääsevät osallistumaan maksutta myös hankkeen yleisötapahtumiin kuten kesän Neste Ralliin.