Jukka Kiviniemi Autokoululiiton puheenjohtajaksi

ma 29. huhtikuuta 2019 12.30.00

Suomen Autokoululiitto ry:n Kotkassa perjantaina 26.4.2019 kokoontunut liittokokous valitsi vaasalaisen autokouluyrittäjä Jukka Kiviniemen liiton uudeksi puheenjohtajaksi. 55-vuotias Kiviniemi on toiminut jo aiemmin useissa liiton luottamustehtävissä, muun muassa liiton varapuheenjohtajana.

Autokoululiiton puheenjohtaja valitaan kahden vuoden välein. Jukka Kiviniemi seuraa tehtävässä liiton puheenjohtajana kahdeksan vuoden ajan ansiokkaasti toiminutta Jarmo Jokilampea.

"Olen vilpittömän kiitollinen kaikesta saamastani tuesta ja luottamuksesta", Kiviniemi kiittelee.

"Kuljettajakoulutuksessa on koettu viime vuosina merkittäviä muutoksia sekä uuden ajokorttilain että digitaalisuuden kehittymisen myötä. Muutokset ovat tuoneet haasteita monille autokouluyrittäjille. Haluan tehdä kaikkeni sen eteen, että maamme liikenneturvallisuus ja samalla autokoulualan yrittämisen edellytykset paranevat", Kiviniemi toteaa.

"Tulevat kuukaudet ovat edunvalvontamme kannalta ratkaisevan tärkeitä. Menestyksekkään edunvalvontatyön edellytyksenä on, että kuljemme kaikki samaan suuntaan, yhtenäisenä joukkona. Vain yhdessä toimien olemme vahvoja."

"Nyt on aika kääriä hihat ja jatkaa edellisten puheenjohtajien hyvää työtä kaikkien jäsentemme parhaaksi", Jukka Kiviniemi tiivistää.

Lisätiedot: Autokoululiiton puheenjohtaja Jukka Kiviniemi, puh. 040 5485 416