eAutokoulu

Liikenneopettajan oppituntimateriaalit:

eAutokoulun liikenneopettajien ympäristö sisältää mopo-, mopoauto-, moottoripyörä-, henkilöauto-, C1-, C1E- ja ammattipätevyysaineistoa sekä satoja opetusvideoita sisältävän videopankin. eAutokoulusta löytyvät myös tuntikohtaiset ryhmätehtävät (B) sekä muuta opettajille suunnattua sähköistä tukimateriaalia.

Ajokorttia suorittavan asiakkaan oppimisympäristö:

Oppilaan eAutokoulu on monipuolinen oppimisympäristö joka sisältää sähköisen oppikirjan, opetusvideoita, pedagogisia tasotestejä sekä teoriakoeharjoittelun. eAutokoulun lisenssi toimitetaan aina Autokoulun painetun oppikirjan yhteydessä. Autokoulujen oppilaat saavat oppikirjan ja eAutokoulun käyttöönsä autokoulun kautta. Muut kuluttaja-asiakkaat voivat hankkia oppikirjan ja lisenssin Opetustarvikkeen kuluttajaverkkokaupasta tai rekisteröitymällä eAutokouluun ja ostamalla lisenssin verkkomaksuna.

Autokoulun asiakashallinta:

• Opettajien, oppilaiden, ajoneuvojen, opetustilojen hallinta
  • Kalenteritoiminteet ajo- ja teoriatuntien varaamiseen
  • Tuotteiden ja hinnastojen hallinta
  • Laskutus ja myyntireskontra
  • Autokoulun oma nettisivu, jossa avoimet kurssit ja kursseille ilmoittautuminen
  • Opetussopimukset ja lomakkeiden tulostukset
  • Mobiilisovellus (Android, iOS) ajonseurantaan

Lisätiedot ja järjestelmien esittely yrityskäyttöön: harri.keski-rekila@autokoululiitto.fi, 050 448 2935