Sähköpostiosoitteet ovat muotoa: etunimi.sukunimi@autokoululiitto.fi

Jarmo Jokilampi, Autokoululiiton puheenjohtaja

Jarmo on Autokoululiiton puheenjohtaja ja liikenneopettaja, johon voi olla yhteydessä kaikissa Autokoululiiton asioissa. Hän nauttii työssään eniten siitä, kun saa olla tekemisissä erilaisten mielenkiintoisten ihmisten kanssa. Jarmon mukaan avoin ja vastuullinen toimintatapa vie asioita eteenpäin.

Gsm 040 063 6397

Raija Tuisku, johdon- ja järjestöassistentti

Raijalla on johdon- ja järjestöassistenttina varsin monipuolinen työ. Hän vastaa tapahtuma-, kokous- sekä matkajärjestelyistä, toimii hallitusten kokousten kokoussihteerinä ja vastaa pöytäkirjoista. Lisäksi Raija ylläpitää Autokoululiiton jäsenrekisteriä. Ota yhteyttä Raijaan, jos haluat ostaa ilmoitustilaa Ajokortti-lehdestä tai haluat tarjota palveluja jäsenyrityksillemme.

Gsm 040 7470 159
Puh (09) 4542 300

Kari Liikanen, logistiikkavastaava

Karilla on vaatimattomasti muutamien kymmenien vuosien kokemus järjestötoiminnasta ja työskentelystä Autokoululiitossa. Karin tärkein työtehtävä on huolehtia painotuotteiden hankinnasta ja toimituksista. Vankan kokemuksen ansioista Karilta yleensä löytyy vastaus kaikkeen muuhunkin.

Gsm 050 448 3139

Rami Lamminen, koulutuspäällikkö

Rami toimii Autokoululiitossa koulutuspäällikkönä. Hän on tehnyt pysyvän vaikutuksen tuomalla ensiapukoulutuksen osaksi suomalaista autokouluopetusta. Vahvimmillaan hän on tehdessään liikenneturvallisuustyötä monien yhteistyökumppaneiden kanssa. Ramiin voit olla yhteydessä liikenneopettajien ensiapukoulutuksista ja SPR:n kouluttajakoulutuksista, työhyvinvointikoulutuksista sekä Turvassa tiellä -koulutuksista. Rami tuntee alan hyvin, joten voit olla yhteydessä missä tahansa alaan liittyvässä asiassa.

Gsm 040 774 0115

Harri Keski-Rekilä, kehityspäällikkö

Harri vastaa tuotteiden ja palvelujen kehittämisestä ja ylläpidosta. Harriin voit olla yhteyksissä kaikissa teknisissä asioissa liittyen: eAutokouluun, Blackboardiin, EDlooperiin, Ajosimulaattoriin ja verkkopalveluihin. Harrilla on myös pitkä liikenneopettajakokemus, joten opetusmateriaalien ja -suunnitelmien tuottaminen ja päivittäminen kuuluu työnkuvaan.

Gsm 050 448 2935