Sähköpostiosoitteet ovat muotoa: etunimi.sukunimi@autokoululiitto.fi

Jukka Kiviniemi, Autokoululiiton puheenjohtaja

Jukka valittiin Autokoululiiton uudeksi puheenjohtajaksi liittokokouksessa 26.4.2019. Hän on toiminut jo aiemmin useissa liiton luottamustehtävissä, muun muassa liiton varapuheenjohtajana.

"Kuljettajakoulutuksessa on koettu viime vuosina merkittäviä muutoksia sekä uuden ajokorttilain että digitaalisuuden kehittymisen myötä. Muutokset ovat tuoneet haasteita monille autokouluyrittäjille. Haluan tehdä kaikkeni sen eteen, että maamme liikenneturvallisuus ja samalla autokoulualan yrittämisen edellytykset paranevat"

Kari Liikanen, logistiikkavastaava

Karilla on vaatimattomasti muutamien kymmenien vuosien kokemus järjestötoiminnasta ja työskentelystä Autokoululiitossa. Karin tärkein työtehtävä on huolehtia painotuotteiden hankinnasta ja toimituksista. Vankan kokemuksen ansioista Karilta yleensä löytyy vastaus kaikkeen muuhunkin.

Gsm 050 448 3139

Rami Lamminen, koulutuspäällikkö

Rami toimii Autokoululiitossa koulutuspäällikkönä. Hän on tehnyt pysyvän vaikutuksen tuomalla ensiapukoulutuksen osaksi suomalaista autokouluopetusta. Vahvimmillaan hän on tehdessään liikenneturvallisuustyötä monien yhteistyökumppaneiden kanssa. Ramiin voit olla yhteydessä liikenneopettajien ensiapukoulutuksista ja SPR:n kouluttajakoulutuksista, työhyvinvointikoulutuksista sekä Turvassa tiellä -koulutuksista. Rami tuntee alan hyvin, joten voit olla yhteydessä missä tahansa alaan liittyvässä asiassa.

Gsm 040 774 0115

Harri Keski-Rekilä, Opetustarvike Oy:n vt toimitusjohtaja

Harrilla on 20 vuoden kokemus autokoulualalta, liiketoiminnasta ja tietotekniikasta.

Harri tunnetaan luotettavana, ahkerana ja vaativana tekijämiehenä.

Tärkeintä on viedä Opetustarvikkeen liiketoiminta oikeaan suuntaan, kehittää digitaalisia palveluita, verkostoitua oikeiden yhteistyökumppanien kanssa sekä panostaa koulutukseen ja asiakaspalveluun.