ma 3. heinäkuuta 2017 18.38.00

SPR:n LEK-kouluttajat esillä SuomiAreenalla

Tule tapaamaan meitä kesäiseen Poriin 13.-14.7 Autokoululiiton & Turvassa Tiellä yhteiselle ständille 26 ja tutustu samalla uuteen mullistavaan Little Anne QCPR:ään. Digitaalisuus ja mobiilisovellukset oppimisen tukena.

Little Anne QCPR on nyt varustettu palautetekniikalla, joka auttaa sinua parantamaan puhallus-paineluelvytyksen laatua, koulutuksen tehokkuutta ja harjoittelijoiden paneutumista harjoitteluun.

Hauskaa ja mukaansatempaavaa

Objektiivisen palautteen ja pisteytyksen avulla harjoittelijoita motivoidaan sekä kilpailemaan toisiaan vastaan, että tavoittelemaan oman parhaan pistemääränsä ylittämistä. Kilpailuelementti tekee harjoittelusta mukaansatempaavampaa ja vuorovaikutteisempaa, ja sen on osoitettu parantavan motivaatiota

Tehokas opetus takaa tehokkaan oppimisen

Little Anne QCPR:n avulla ohjaaja pystyy tarkkailemaan jopa kuutta elvytystä harjoittelevaa samaan aikaan mobiililaitteen avulla. Little Anne QCPR Instructor -sovellus antaa helppokäyttöisen yhteenvedon suoriutumisesta ja korostaa, mitkä harjoittelijat tarvitsevat mahdollisesti lisäohjausta.Näet heti, kuka ei painele riittävän syvälle, ketkä eivät painele oikeallaa nopeudella ja ketkä ventiloivat liikaa.

Learner-sovellus

Elvytyksen harjoittelijat voivat käyttää tätä sovellusta omaehtoiseen harjoitteluun. Useat harjoittelijat voivat myös opettaa toisiaan sovelluksen avulla.

Onko sinulla jo Little Anne?

Kaikki aiemmat Little Anne -mallit voidaan päivittää nopeasti ja helposti käyttäen edullista päivityspakkausta.

Lisätietoja:

Rami Lamminen