ma 9. lokakuuta 2017 14.00.00

Hirvimerkkikiertue

Autokoululiiton Hirvimerkki!-kiertue – Autokouluja haetaan mukaan!   Hirvimerkki! -kampanjakiertue on Trafin, Autokoululiiton ja Suomen Metsästäjäliiton järjestämä kiertue, jonka tavoitteena on kouluttaa autoilijoita ennakoimaan hirvikolareita, kehittää uusia tapoja varoittaa riskialueista ja opastaa kuinka toimia kolarin sattuessa. Haluaisimme mukaan myös paikallisia/lähialueen autokouluja! Voitte siis halutessanne tulla paikan päälle vaikkapa autokoulunne autolla/moottoripyörällä/mopolla/mopoautolla. Lisäksi Trafin Jussi Pohjonen voisi haastatella teitä tilaisuudessa.

Hirvimerkki! –kampanjakiertue 9.10.-13.10.2017 klo 14 - 18

Ma 9.10. Shell HelmiSimpukka Napapiiri ->ROVANIEMI

Ti 10.10. Shell HelmiSimpukka Zeppelin > KEMPELE

Ke 11.10. Shell HelmiSimpukka Siilinjärvi -> SIILINJÄRVI

To 12.10. Shell HelmiSimpukka Hirvaskangas -> HIRVASKANGAS

Pe 13.10. Shell HelmiSimpukka Mäntsälä -> MÄNTSÄLÄ

Tilaisuudet alkavat klo 14 ja päättyvät klo 18. Ohjelmassa on luvassa haastatteluja, ensiapunäytöksiä, DRIVE!Ajosimulaattorilla ajoa ja paljon muuta. Simulaattori on tarjouksessa koko kampanjakiertueen ajan 9990e +alv sisältäen pimeänajonohjelman.

Mukana kiertueessa ovat myös Shell/ST1, Veho, Suomen Punainen Risti, Suomen palopäällystöliitto ja Hätäkeskuslaitos.

lisätietoja: kristiina.anunti@autokoululiitto.fi, 0408488055