ma 3. heinäkuuta 2017 12.24.00

Henkilö- ja yhteisöjäsenet: Tervetuloa Autokoululiiton jäseneksi!

Henkilö- ja yhteisöjäsenet:
Tervetuloa Autokoululiiton jäseneksi!

Suomen Autokoululiitto ry:n sääntöjä on uudistettu jäsenyysasioiden osalta. Varsinaisten autokoulujäsenten lisäksi Autokoululiittoon voi liittyä myös liikenneopettajaopiskelijat ja liikenneopettajat, sekä kaikki autokoulualan ihmiset, jotka haluavat kuulua osaksi Autokoululiittoa ja olla mukana edistämässä liikenneturvallisuutta ja autokoulualan sekä ammattitaitoisten liikenneopettajien toimintaedellytyksiä.

HENKILÖ- JA YHTEISÖJÄSENYYS
Henkilöjäseneksi voi liittyä yksityishenkilö, jolla ei ole omaa autokoulualan yritystä tai voimassaolevaa autokoululupaa. Tällaisia henkilöitä ovat esimerkiksi liikenneopettajaopiskelijat, liikenneopettajat ja muut alan opettajat ja henkilöt, joilla ei ole omaa autokoulualan yritystä eivätkä voi täten liittyä Autokoululiiton varsinaiseksi jäseneksi. Yhteisöjäseneksi voivat liittyä oppilaitokset ja ne yritykset, jotka eivät sääntöjen mukaan voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi.

Henkilö- ja yhteisöjäsenellä ei ole äänivaltaa Autokoululiiton vuosittaisessa liittokokouksessa, mutta ovat oikeutettuja seuraaviin jäsenetuihin:

Tiedotus
- Autokoululiiton sähköpostitiedotteet, joissa tärkeät alan ajankohtaiset uutiset ja tapahtumat
- Viikottainen valtakunnallinen autokoulualan uutisseuranta suoraan sähköpostiisi
- Autokoululiiton henkilökuntapalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
- Ajokortti-lehti 2 krt/v

Koulutus
- Saat osallistua Autokoululiiton koulutuksiin. Kattavan koulutustarjonnan näet tästä Autokoululiiton koulutukset –linkistä.
- Saat koulutukset alennettuun jäsenhintaan (-20% normaalihinnasta)

Tapahtumat
- Saat osallistua Autokoululiiton mielenkiintoisiin ajankohtais-, koulutus-, tiedotus- ja virkistystapahtumiin alennettuun jäsenhintaan (-20% normaalihinnasta)

Opetustarvikkeen tuotteet -20% (vain yhteisöjäsenet)
Katso myös muut yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut tästä.

Jäsenmaksu:
Henkilöjäsenet 50e/v
Yhteisöjäsenet 1000e/v

Liity jäseneksi sähköpostitse osoitteeseen raija.tuisku@autokoululiitto.fi tai FaceBookissa yksityisviestillä.
Ilmoita oma nimi/oppilaitoksen nimi, liitytkö henkilö- vai yhteisöjäseneksi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.