ti 18. heinäkuuta 2017 14.34.00

Autokoululiitto & Turvassa Tiellä -kampanja esillä kartingin EM-osakilpailussa 21.-23.7

Turvassa Tiellä -kampanja ja Autokoululiitto esittäytyvät yhteisellä osastolla kartingin EM-osakilpailun yhteydessä 21.-23. Heinäkuuta Powerparkissa. Mukana huvia, hyötyä ja hyviä keskusteluja liikenneturvallisuuden huippuasiantuntijoiden kanssa - tervetuloa mukaan.

Osastolla pääset ajamaan Autokoululiiton uutta DRIVE!-ajosimulaattoria, sekä osallistumaan Turvassa Tiellä -kilpailuun, jossa palkintona Nokian Renkaat Suomi lahjoittamat renkaat ja Neste Rally Finland lahjoittamat rallipassit!!

Alahärmän Powerparkissa ajetaan kartingin EM-osakilpailu 21.-23. heinäkuuta. Euroopan parhaat kuljettajat saapuvat mittelemään kunniasta ja antamaan näyttöjä edetäkseen urallaan. Flying Finn 100 Race -kilpailussa näet kaikki tulevaisuuden tähdet, joista osan voimme nähdä tulevaisuudessa jopa F1-sarjassa asti!

Flying Finn 100 Race on osa AKK-Motorsportin Flying Finn 100 -hanketta, jonka tavoitteena on kerätä karting-autoja nuorille harrastajille ja osakilpailu on myös virallinen Suomi 100 -tapahtuma. Flying Finn 100 -hankken tukijoita ovat esimerkiksi Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen, Valtteri Bottas ja Heikki Kovalainen.

Tervetuloa nauttimaan koko perheen karting-tapahtumasta Powerparkiin!

LIPUT: VAPAA PÄÄSY

Junalla suoraan PowerParkin kisakatsomoon!

VR liikennöi päivittäin sekä etelästä että pohjoisesta Härmän asemalle, josta on ilmainen bussikuljetus PowerParkiin.

Varaa liput ja tutustu aikatauluihin: www.vr.fi

Mukaan, mukaan - täällä me ja muutama muu odotamme  ;) Turvassa Tiellä BMW Suomi Suomen Autokoululiitto  Nokian Renkaat Suomi #YhdessäLiikenneturvallisuudenPuolesta

TULE ANTAMAAN LIIKENNELUPAUKSESI JA VOITA UPEITA PALKINTOJA!!

Lisätietoja:

Rami Lamminen