Liikenneturvallisuuden Edistämissäätiö ilmoittaa haettavaksi apurahoja ja avustuksia

ke 20. joulukuuta 2017 10.57.00

säädekirjan mukaisesti.

Liikenneturvallisuuden Edistämissäätiö LES kehittää liikenneturvallisuustyötä tekevien ammattitaitoa sekä avustaa ja myöntää apurahoja ja avustuksia vastaavaa toimintaa harjoittaville yhteisöille. Säätiö harjoittaa liikennevalistusta ja kasvatusta koskevaa alan julkaisutoimintaa sekä muullakin tavoin edistää liikenneturvallisuuden kehitystä maassamme.

LES voi myös avustaa kursseja ja seminaareja, jotka järjestetään liikenneturvallisuuden parissa työskentelevien ammattitaidon kehittämiseksi.
Vuoden 2018 hakukierros alkaa 8.1.2018 ja päättyy 31.1.2018. Hallitus käsittelee hakemukset maaliskuussa 2018.

Hakemukset tulee toimittaa liitteineen postitse osoitteeseen: Liikenneturvallisuuden Edistämissäätiö LES,
Ratamestarinkatu 11, 00520 Helsinki. Kuoreen merkintä “Avustushakemus”. Hakemuksia liitteineen ei palauteta. Niistä tulee ilmetä selkeästi hakija/hakijat ja hankkeen/projektin tarkoitus.Apurahan saajille ilmoitetaan kirjallisesti 31.3.2018 mennessä.

Avustushakemuksen liitteet:

1.     hakijan ansioluettelo