EDlooper

EDlooper sisältää täyden palvelun asiakashallintaohjelman sekä älykkään ajotavanseurannan ja opastuksen. EDlooper soveltuu erinomaisesti nykyisen sekä tulevaisuuden opetusmallien mukaiseen opetukseen.

TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET AUTOKOULUILLE:

• Opettajien, oppilaiden, ajoneuvojen, opetustilojen hallinta
  • Kalenteritoiminteet ajo- ja teoriatuntien varaamiseen
  • Verkko- ja mobiilisovellus (Android, iOS tulossa pian)
  • Tuotteiden lisääminen
  • Opetussopimukset
  • Laskutus
  • Ajotavanseurantajärjestelmästä saatava tieto toimii opetuksen tukena
  • Ajotapasi arvioinnin pohjalta oppilas saa pisteet jokaisesta ajomatkasta ja tavoitteena on kehittyä turvallisemmaksi sekä taloudellisemmaksi ja kartuttaa pisteitä.
  • Reaaliaikaiset ajotiedot älypuhelimen tai tabletin näytöltä. Ajon jälkeen näet yhteenvedon ajotiedoista ja reitistä.
  • Tulostettavat ajomatkojen vertailut, ajotavan edistymiskaaviot, ajopäiväkirjat, matkalaskut sekä vapaa-ajan ja työajojen erittelyt.

TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET OPPILAILLE: Aja, vertaa, kehity!

• Oma mobiilisovellus: täyden palvelun autokoulu suoraan älypuhelimessasi
  • Tunnukset verkkopalveluun:  karttanäkymässä voidaan tarkkailla sijantia, nopeutta, kulutusta, kierroksia ja pisteitä muutaman sekunnin tarkkuudella. Kartalla näkyy missä kohtaa ajoreittiä on ollut korkea kulutus, missä on tehty moottorijarrutusta ja missä on ajettu epätasaista ajoa. Palvelussa voidaan vertailla samoilla reiteillä erilaisten autojen ja kuljettajien välisiä eroja.
  • Tilaa OBD-lukija verkkokaupasta, lataa mobiilisovellus Play-kaupasta ja aloita käyttö!

Palvelun verkkosivu: www.edlooper.com

Facebook: www.facebook.com/EDlooperfinland

Lisätiedot ja järjestelmän esittely yrityskäyttöön: harri.keski-rekila@autokoululiitto.fi, 050 448 2935