eAutokoulu

Opettajan eAutokoulu:

eAutokoulun liikenneopettajien ympäristö sisältää mopo-, mopoauto-, moottoripyörä-, henkilöauto- ja ammattipätevyysaineistoa sekä satoja opetusvideoita sisältävän videopankin. eAutokoulusta löytyvät myös tuntikohtaiset ryhmätehtävät (B) sekä muuta opettajille suunnattua sähköistä tukimateriaalia.

Autokoulut voivat tilata opettajan eAutokoulun käyttöönsä Opetustarvikkeen verkkokaupasta tai kristiina.anunti@autokoululiitto.fi / 040 848 8055.

SPR:n ja AKK:n kouluttajien ympäristö on maksuton ja sinne on käyttöoikeus ainoastaan SPR:n LEK-kouluttajilla tai AKK:n turvassa tiellä kouluttajilla.

Oppilaan eAutokoulu:

Oppilaan eAutokoulu on monipuolinen oppimisympäristö joka sisältää sähköisen oppikirjan, opetusvideoita, pedagogisia tasotestejä sekä Ajokaista-teoriakoeharjoittelun. eAutokoulun lisenssiavain toimitetaan aina Autokoulun painetun oppikirjan yhteydessä. Autokoulujen oppilaat saavat oppikirjan ja eAutokoulun käyttöönsä yleensä autokoulun kautta, ja muut asiakkaat voivat tilata sen Opetustarvikkeen kuluttajaverkkokaupasta tai kristiina.anunti@autokoululiitto.fi / 040 848 8055.