Ari Heinilä, toimitusjohtaja

Ari on Suomen Autokoululiiton ja Opetustarvike Oy:n toimitusjohtaja sekä Liikenneturvallisuuden Edistämissäätiön asiamies. Työtehtävät ovat hyvin monipuolisia käsittäen mm. alan yhteistyösuhteita, edunvalvontaa, jäsenpalvelua, kehittämisprojekteja ja taloudenhoitoa. Erityisen tärkeänä Ari kokee sen, että hän pystyisi luomaan edellytyksiä ja tukemaan henkilökuntaa, jotta he menestyisivät omissa tehtävissään.

Gsm 0400 815 505
Puh (09) 4542 3010

ari.heinila@autokoululiitto.fi

Jarmo Jokilampi, Autokoululiiton puheenjohtaja

Jarmo on Autokoululiiton puheenjohtaja ja liikenneopettaja, johon voi olla yhteydessä kaikissa Autokoululiiton asioissa. Hän nauttii työssään eniten siitä, kun saa olla tekemisissä erilaisten mielenkiintoisten ihmisten kanssa. Jarmon mukaan avoin ja vastuullinen toimintatapa vie asioita eteenpäin.

Gsm 0400 636 397
Puh (09) 4542 3020

jarmo.jokilampi@autokoululiitto.fi

Raija Tuisku, johdon- ja järjestöassistentti

Raijalla on johdon- ja järjestöassistenttina varsin monipuolinen työ. Hän vastaan tapahtuma-, kokous- sekä matkajärjestelyistä, toimii hallitusten kokousten kokoussihteerinä ja vastaa pöytäkirjoista. Lisäksi Raija ylläpitää Autokoululiiton jäsenrekisteriä. Ota yhteyttä Raijaan, jos haluat ostaa ilmoitustilaa Ajokortti-lehdestä tai jos haluat tarjota palveluja jäsenyrityksillemme.

Gsm 040 7470 159
Puh (09) 4542 300

raija.tuisku@autokoululiitto.fi

Kari Liikanen, logistiikkavastaava

Karilla on vaatimattomasti muutamien kymmenien vuosien kokemus järjestötoiminnasta ja työskentelystä Autokoululiitossa. Karin tärkein työtehtävä on huolehtia painotuotteiden hankinnasta ja toimituksista. Vankan kokemuksen ansioista Karilta yleensä löytyy vastaus kaikkeen muuhunkin.

Gsm 050 448 3139
Puh (09) 4542 3037

kari.liikanen@autokoululiitto.fi

Rami Lamminen, erityisasiantuntija

Rami toimii Autokoululiitossa erityisasiantuntijana. Hän on tehnyt pysyvän vaikutuksen tuomalla ensiapukoulutuksen osaksi suomalaista autokouluopetusta. Vahvimmillaan hän on tehdessään liikenneturvallisuustyötä monien yhteistyökumppaneiden kanssa. Ramiin voit olla yhteydessä liikenneopettajien ensiapukoulutuksista ja SPR:n kouluttajakoulutuksista, sekä työhyvinvointikoulutuksista. Rami tuntee alan hyvin, joten voit olla yhteydessä missä tahansa alaan liittyvässä asiassa.

GSM 040 774 0115

rami.lamminen@autokoululiitto.fi

Kristiina Anunti, yhteyskonsultti

Kristiina palvelee jäsenautokoulujen henkilökuntaa sekä Opetustarvikkeen asiakkaita monipuolisesti. Kristiinaan voit olla yhteydessä esimerkiksi eAutokouluun, extranettiin,  Blackboard-virtuaalityökaluun, SAKL-Nettiteoriaan tai Opetuslupa by Autokoulu-projektiin ja useisiin muihinkin ajankohtaisiin asioihin liittyen. Kristiinalla on kokemusta autokoulussa työskentelemisestä, joten hän osaa antaa neuvoa monissa käytännön asioissa.

GSM 040 848 80 55

kristiina.anunti@autokoululiitto.fi

Harri Keski-Rekilä, koulutuskonsultti

Harri keskittyy pääasiassa Opetustarvikkeen tuotteiden ja palvelujen kehittämiseen sekä ylläpitämiseen. Harriin voit olla yhteyksissä jos tarvitset tuotetukea sähköisiin palveluihin ja muutenkin kaikissa teknisissä asioissa. Harrilla on myös pitkä liikenneopettajakokemus, joten opetusmateriaalin tekeminen ja kaikki koulutukset ovat lähellä sydäntä.

GSM 050 448 2935

harri.keski-rekila@autokoululiitto.fi