Jarmo Jokilampi, Autokoululiiton puheenjohtaja

Jarmo on Autokoululiiton puheenjohtaja ja liikenneopettaja, johon voi olla yhteydessä kaikissa Autokoululiiton asioissa. Hän nauttii työssään eniten siitä, kun saa olla tekemisissä erilaisten mielenkiintoisten ihmisten kanssa. Jarmon mukaan avoin ja vastuullinen toimintatapa vie asioita eteenpäin.

Gsm 0400 636 397

jarmo.jokilampi@autokoululiitto.fi

Raija Tuisku, johdon- ja järjestöassistentti

Raijalla on johdon- ja järjestöassistenttina varsin monipuolinen työ. Hän vastaa tapahtuma-, kokous- sekä matkajärjestelyistä, toimii hallitusten kokousten kokoussihteerinä ja vastaa pöytäkirjoista. Lisäksi Raija ylläpitää Autokoululiiton jäsenrekisteriä. Ota yhteyttä Raijaan, jos haluat ostaa ilmoitustilaa Ajokortti-lehdestä tai haluat tarjota palveluja jäsenyrityksillemme.

Gsm 040 7470 159
Puh (09) 4542 300

raija.tuisku@autokoululiitto.fi

Kari Liikanen, logistiikkavastaava

Karilla on vaatimattomasti muutamien kymmenien vuosien kokemus järjestötoiminnasta ja työskentelystä Autokoululiitossa. Karin tärkein työtehtävä on huolehtia painotuotteiden hankinnasta ja toimituksista. Vankan kokemuksen ansioista Karilta yleensä löytyy vastaus kaikkeen muuhunkin.

Gsm 050 448 3139

kari.liikanen@autokoululiitto.fi

Rami Lamminen, koulutuspäällikkö

Rami toimii Autokoululiitossa erityisasiantuntijana. Hän on tehnyt pysyvän vaikutuksen tuomalla ensiapukoulutuksen osaksi suomalaista autokouluopetusta. Vahvimmillaan hän on tehdessään liikenneturvallisuustyötä monien yhteistyökumppaneiden kanssa. Ramiin voit olla yhteydessä liikenneopettajien ensiapukoulutuksista ja SPR:n kouluttajakoulutuksista, työhyvinvointikoulutuksista sekä Turvassa tiellä -koulutuksista. Rami tuntee alan hyvin, joten voit olla yhteydessä missä tahansa alaan liittyvässä asiassa.

GSM 040 774 0115

rami.lamminen@autokoululiitto.fi

Kristiina Anunti, viestintäpäällikkö

Kristiina palvelee jäsenautokoulujen henkilökuntaa sekä Opetustarvikkeen asiakkaita monipuolisesti. Kristiinaan voit olla yhteydessä esimerkiksi eAutokouluun, extranettiin,  Blackboard-virtuaalityökaluun, SAKL-Nettiteoriaan tai Opetuslupa by Autokoulu-projektiin ja useisiin muihinkin ajankohtaisiin asioihin liittyen. Kristiinalla on kokemusta autokoulussa työskentelemisestä, joten hän osaa antaa neuvoa monissa käytännön asioissa.

GSM 040 848 80 55

kristiina.anunti@autokoululiitto.fi

Harri Keski-Rekilä, kehityspäällikkö

Harri keskittyy pääasiassa Opetustarvikkeen tuotteiden ja palvelujen kehittämiseen sekä ylläpitämiseen. Harriin voit olla yhteyksissä jos tarvitset tuotetukea sähköisiin palveluihin ja muutenkin kaikissa teknisissä asioissa. Harrilla on myös pitkä liikenneopettajakokemus, joten opetusmateriaalin tekeminen ja kaikki koulutukset ovat lähellä sydäntä.

GSM 050 448 2935

harri.keski-rekila@autokoululiitto.fi