Kristiina Anunti
Autokoululiiton viestintäpäällikkö

Kristiina vastaa nettiteoriapalvelusta kokonaisuudessaan. Hän pitää yleensä henkilöauton aloitusteoriatunnit ja lisäksi myös muita henkilöauton teoriatunteja. Mitä tahansa kysyttävää sinulla on nettiteoriaan liittyen - Kristiinalta saat vastauksen.

kristiina.anunti@autokoululiitto.fi / 0408488055.
Olli Lehtelä
Liikenneopettaja, psykologian yo.

Olli Lehtelä on Helsingissä asuva, alunperin Hämeenlinnasta kotoisin oleva liikenneopettaja. Ollilla on useiden vuosien kokemus henkilöauton, mopon, mopoauton ja moottoripyörän opetuksesta. Olli opiskelee tällä hetkellä psykologiksi Turun yliopistossa. Tulevaisuudessa Olli vastaa myös uusien kuljettajien rikosseurannan tehostamiseksi suunnitellusta turvallisuuspainotteisesta koulutuksesta. Olli on osoittanut olevansa erinomainen opettaja ja haluaa myös kehittyä koko ajan paremmaksi. Oppilailta on tullut paljon positiivista palautetta Ollin tunneilta – Ollista ei nyt vaan kukaan voi olla pitämättä!
Niko Raita
Liikenneopettaja

Kouvolaan tiukasti juurtunut Niko hallitsee ajo-opetuksen aina mopoista henkilöautoihin ja raskaisiin ajoneuvoluokkiin. Joskus Niko pukee kuvaannollisesti päälleen jopa armeijan vihreät ja vetää koulutuksia myös puolustusvoimissa!
Asento/ Lepo!-mentaliteetti ei kuitenkaan Nikon nettiteoriatunneilla ole vallitseva opetusmetodi. Niko on sanavalmis ja  huumorintajuinen opettaja – vaativa mutta sopivan rennolla tavalla.
Sakari "Sakke" Vermilä
Liikenneopettaja

Sakke on lohjalainen liikenneopettaja joka työskentelee pääosin mopo- ja henkilöauto-opetuksen parissa. Sakke omaa erittäin positiivisen elämänasenteen ja on aina hyvällä tuulella. Kenties tästä syystä hänen teoriatuntinsakin koetaan innostaviksi ja motivoiviksi. Sakke on rento mutta perusteellinen - oppilaiden mukaan Sakke käyttää opetuksessaan loistavia esimerkkejä!
Hanne Huhtala
Liikenneopettaja

Hanne on helsinkiläinen mopo-, moottoripyörä- ja henkilöauto-opettaja. Hannen perheellä on pitkä historia ajokorttiopetuksessa, ja hän on perheessään jo 3.sukupolven autokouluyrittäjä. Hanne on luonteeltaan kiva, rento ja sympaattinen ja hän suhtautuu työhönsä intohimoisesti. Eräänkin oppilaan palaute kiteyttää kaiken: "Hanne, sä ihan oikeasti välität siitä, että oppilas oppii ajamaan!"
Jouni "Jones" Mäkkeli
Liikenneopettaja

Jones on joensuulainen autokouluyrittäjä ja legendaarista mainetta loistavana opettajana niittänyt  mopo-, moottoripyörä-, henkilöauto- ja kuorma-auto-opetuksen ammattilainen.  Joneksen tunneilla olleet oppilaat ja kaikki muutkin Joneksen tuntevat yhtyvät kommenttiin "Jones nyt vaan on huipputyyppi!" Jones on myös tietääksemme valtakunnan suosituin liikenneopettajasnäppääjä: Seuraa Jonesta snäpissä nimimerkillä jmakkeli!
Henrik "Henkka" Rautio
Liikenneopettaja

Henkka on oululainen mopo- ja henkilöauto-opetukseen keskittyvä liikenneopettaja. Henkka pitää nettiteoriaopetusta erinomaisena autokoulualan uudistuksena. Se helpottaa varsinkin pienten maaseutukuntien oppilaiden kouluttautumista, kun autokouluun olisi pitkä matka kulkea. Henkka on asiantunteva ja lisäksi erityisen mukava mies - sen tietää jo pelkästä äänestä joka on sävyttynyt sopivasti Oulun murteella!
Christa Hautamäki
Liikenneopettaja

Christa on vantaalainen liikenneopettaja, joka keskittyy tällä hetkellä eniten mopo- ja henkilöauto-opetukseen. Christa on myös aktiivinen moottoripyöräilyn ennakoivan ajon kouluttaja sekä raskaan kaluston kuljettaja. Oppilaat antavat Christan teoriatunneista positiivista palautetta: tunneilla ei kuulemma tylsää hetkeä ole! - Eikä mikään yllätys kun opettajana toimii näin monipuolinen osaaja.