Opetustarvike Oy:n tuotteet jäsenhinnoin! Liiton jäsenet saavat Opetustarvikkeen tuotteita -20% alennuksella. Tilaukset toimitetaan postitse suoraan asiakkaalle. Toimituskuluja ei veloiteta, kun tilauksen määrä ylittää pientilauksen rajan, joka on 200 euroa. Tilauksen ollessa alle 200 euroa, toimituskulut on 20 euroa.

Autokoululiiton jäsenkoulut saavat jatkossa kaikki autokoulualan tuoreimmat uutiset suoraan sähköpostiinsa.
Uutisähköposti lähetetään perjantaisin, ja se sisältää mm. kaiken uutisoinnin joka liittyy Autokoululiittoon, Autokoululiiton jäsenautokouluihin ja muihin autokouluihin, ajokortteihin ja ajo-opetukseen, ajokorttilainsäädäntöön, ajamiseen sekä Autokoululiiton ja Autokoululiiton jäsenautokoulujen SoMe-uutisiin.

Suomen Autokoululiitto ja Kuljetusalan Lakiasiaintoimisto Oy KALT ovat solmineet yhteistyösopimuksen SAKL:n jäseniä varten.

Kuljetusalan Lakiasiaintoimisto Oy on Autoliikenteen Työnantajaliitto ry:n (ALT) ja Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry:n omistama lakiasiaintoimisto, joka palvelee erillisissä maksullisissa toimeksiannoissa kuljetusalaan liittyviä yrityksiä ja yhteisöjä. Sopimuksen tarkoituksena on antaa Autokoululiiton jäsenille mahdollisuus käyttää KALT:n lakipalveluja.

KALT palvelee  Autokoululiiton jäseniä etuhinnalla 220 € + alv 24 % (kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero). KALT:n palveluihin kuuluvat mm. työoikeusriidat, yritysjuridiikka, sopimus- ja vahingonkorvausasiat sekä oikeudenkäynnit riita- ja rikosasioissa.

Alkuneuvottelu (asian kartoitus) on maksuton, ellei se johda toimeksiantoon. KALT ei laskuta Autokoululiiton jäseniä ilman sovittua toimeksiantoa. KALT selvittää asiakkaalle laskutusperusteet toimeksiannon alussa. KALT selvittää myös jäsenen oikeusturvavakuutuksen soveltuvuuden tapaukseen.

-15 % perusalennus katsastuspalveluista. Palvelun tarjoaja A-Katsastus ja Yksityiset K-Asemat Oy

Delta Auto tarjoaa Autokoululiitto ry:n jäsenille ilmastointilaitteen huollon erikoishintaan 59 € (norm. hinta 79 €).

Varauksen yhteydessä tulee mainita: Autokoululiiton jäsenetu

Katso myös muut ajankohtaiset tarjouksemme: http://www.delta.fi/tarjoukset

Täyden palvelun autoliikeketju Delta Auto myy ja huoltaa Kia-, Mitsubishi-, Mazda- ja Opel-autoja paikkakuntakohtaisesti 26 toimipisteessään. Delta Autoon kuuluu myös yksinomaan BMW-palveluihin keskittynyt Delta Bavaria.

Yhteensä noin 500 autoalan osaajaa työllistävä Delta Auto on myös maan suurimpia käytettyjen autojen myyjiä. Katso lisää:  www.delta.fi

Parhaat edut Ifiltä

Ifin kanssa yhteistyössä räätälöity yritysvakuutus pohjautuu liiton jäseniltä saatuun palautteeseen, esimerkiksi henkilöstön ja ajokaluston merkitykseen. Erityisehdot autokoulujen tarpeeseen saat vain Ifistä.

Etupaketti sisältää sopimusalennuksen lisäksi mm.
- Autokoululiiton jäsenille rakennetun vakuutussuosituksen
- 70% lähtöbonuksen kaskovakuutukseen
- Extranetsivut jäsenten käyttöön osoitteessa if.fi/autokoululiitto

Edut koskevat sekä jäsenyritysten yrittäjiä että henkilöstöä.

Kysy lisää: 010 514 1900 tai yritysmyynti@if.fi

Autokoululaisille maksuton näöntutkimus ja -20 % alennus silmälaseista

Olemme Autokoululiiton uusi yhteistyökumppani. Olemme yksityisiä Fenno optiikka yrittäjiä. Kaikki suomalaisia. Meitä on n. 80 eri puolilla Suomea.

Tarjoamme autokoululaisille maksuttoman näöntutkimisen ja -20 % alennuksen silmälaseista. Teillä ja perheellänne on käytettävissänne sama etu.

Tiesitkö että autoilijoille on tarjolla erityinen linssityyppi? Drive wear! Meillä on myös älykkäät aurinkolasit. Linssi on jo valmiiksi tumma ja tummuu lisää kun valoa tulee lisää. Entä polarisoiva linssi? Oletko kokeillut? Monitehoissakin on linssityyppi, joka on suunniteltu vartavasten autoilijalle. Autamme linssivalinnoissa. Tervetuloa palveltavaksi!

Ps
Laillinen näkö tarkoittaa n 63 metrin näkömatkaa eli visus 0.5.
Silmälaseilla näkömatka voi olla jopa 127 metriä eli visus 1.2.

Anna itsesi nähdä niin hyvin kuin mahdollista - älä tyydy minimiin.
Fenno Optiikassa nähdään!

Vähintään -15% alennusta

Autokoululiitto ry:n jäsen saa vähintään -15% alennuksen Holiday Club kylpylähotellien,Villasten, Chalets-huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.

Holiday Club tarjoaa myös kampanjatarjouksia joissa alennus voi olla suurempi.

Vuokrauksen tekeminen:
Jäsenistö tekee majoitusvaraukset sekä maksaa varaukset Holiday Club online-varausjärjestelmän kautta, (www.holidayclub.fi). Loma-asuntovaraukset soittamalla 030 68 600. Muista mainita kampanjakoodi Autokoulu15

Kattavat edut Autokoululiiton jäsenille – Shell -korteilla

Suomalainen energiayhtiö St1 tarjoaa käyttöösi kortit, joilla saat alennusta ja etuja yli 400 St1- ja Shell-asemalla Suomessa.

Autokouluille – euroShell-yrityskortti

• Yrityskortilla kattavat edut muun muassa polttoaineisiin, pesuihin ja raportointipalveluihin – Lue lisää.

Autokoulun henkilökunnalle – Shell Card Private yksityiskortti

• Shell Card Private etuineen koko henkilökunnalle – Lue lisää.

Autokoulun oppilaille – St1 Käteisalennuskortti

• Käteisalennuskortti mukaan uudelle kuskille ja lompakko kiittää – Lue lisää.

Teboilin yrityskorttialennukset:

Bensiinistä ja dieselistä 3,7 snt/litra.

Voiteluaineet (alle 10 l astiat), autokemikaalit ja pesut ovat  -10%.

Teboilin maksuaikakorttialennukset:

2,5 snt/litra ja nestekaasut - 5% sekä voiteluaineet (alle 10 l astiat) -10%

Alennuksen saa asiakasnumeroa vastaan kaikilla Shell HelmiSimpukka asemilla. Asiakasnumero on 424 ja alennukset ovat asemillamme voimassa toistaiseksi.

PESU -50% AUTOKEMIKAALIT -5% AUTOTARVIKKEET -5% VOITELUAINEET -5% RUOKA-ANNOKSET -5% KUUMAT JUOMAT -10%