Suomen Autokoululiiton jäsenenä

Verkostoidut helposti alan toimijoiden kanssa.

Osallistumalla tapahtumiin ja koulutuksiin pidät itsesi ajantasalla.

Olemme aktiivisesti yhteydessä jäseniimme ja vastaamme henkilökohtaisesti jäsenien kysymyksiin.

Saat käyttäjätunnuksen extranettiin ja säännölliset uutiskirjeet

Saat koulutukset jäsenhintaan

Saat Opetustarvike Oy:n opetus- ja oppimateriaalit ja palvelut jäsenhintaan

Saat tuntuvia jäsenetuja yhteistyökumppaneiltamme. Katso kaikki jäsenedut!

Lue myös Kristiinan blogi: Miksi kuulua Autokoululiittoon?

AUTOKOULUJÄSENET

Autokoululiiton varsinaiseksi jäseneksi pääset täyttämällä LIITTYMISLOMAKKEEN (tämä lomake vain autokoulujäsenille)Liittymismaksu on 200euroa. Jäsenyytesi vahvistetaan Suomen autokoululiiton hallituksen kokouksessa, mutta jäsenedut saat käyttöösi heti. Jäsenmaksut porrastetaan autokoulutoiminnan liikevaihdon perusteella.

UUTTA 2017:

Henkilöjäsenet ja yhteisöjäsenet:
Tervetuloa Autokoululiiton jäseneksi!

Suomen Autokoululiitto ry:n sääntöjä on uudistettu jäsenyysasioiden osalta. Nyt Autokoululiittoon voi liittyä myös liikenneopettajaopiskelijat ja liikenneopettajat, sekä kaikki autokoulualan ihmiset, jotka haluavat kuulua osaksi Autokoululiittoa ja olla mukana edistämässä liikenneturvallisuutta ja autokoulualan sekä ammattitaitoisen liikenneopettajan toimintaedellytyksiä.

HENKILÖ- JA YHTEISÖJÄSENET

Henkilöjäseneksi voi liittyä yksityishenkilö, jolla ei ole omaa autokoulualan yritystä tai voimassaolevaa autokoululupaa. Tällaisia henkilöitä ovat esimerkiksi liikenneopettajaopiskelijat, liikenneopettajat ja muut alan opettajat ja henkilöt, joilla ei ole omaa autokoulualan yritystä eivätkä voi täten liittyä Autokoululiiton varsinaiseksi jäseneksi. Yhteisöjäseneksi voivat liittyä oppilaitokset ja ne yritykset, jotka eivät sääntöjen mukaan voi liittyä varsinaiseksi jäseneksi.

Jäsenmaksu:

Henkilöjäsenet 50e/v

Yhteisöjäsenet 1000e/v

Liity jäseneksi tällä LIITTYMISLOMAKKEELLA.

TAi sähköpostitse osoitteeseen raija.tuisku@autokoululiitto.fi. Ilmoita oma nimi/oppilaitoksen nimi, liitytkö henkilö- vai yhteisöjäseneksi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

JÄSENEDUT:

Henkilö- ja yhteisöjäsenellä ei ole äänivaltaa Autokoululiiton vuosittaisessa liittokokouksessa, mutta ovat oikeutettuja seuraaviin jäsenetuihin:

Tiedotus:

Autokoululiiton sähköpostitiedotteet, joissa tärkeät alan ajankohtaiset uutiset ja tapahtumat

Viikottainen valtakunnallinen autokoulualan uutisseuranta suoraan sähköpostiisi

Autokoululiiton henkilökuntapalvelu puhelimitse ja sähköpostitse

Ajokortti-lehti 2 krt/v

Koulutus:

Saat osallistua Autokoululiiton koulutuksiin. Kattavan koulutustarjonnan näet tästä Autokoululiiton koulutukset –linkistä.

Saat koulutukset alennettuun jäsenhintaan (-20% normaalihinnasta)

Tapahtumat:

Saat osallistua Autokoululiiton mielenkiintoisiin ajankohtais-, koulutus-, tiedotus- ja virkistystapahtumiin alennettuun jäsenhintaan (-20% normaalihinnasta) lukuunottamatta autokoulupäiviä, jotka laskutetaan normaalihintaan.

Opetustarvikkeen tuotteet -20% (vain yhteisöjäsenet)

Katso myös muut yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut tästä.